Jaa-hah? Kai tämä sitten on totuttautumista kuvernöörin arkeen? Kävin männä-viikolla hakemassa edelliseltä kuvernööriltä Eilalta 2 laatikollista romua, rompetta ja neuvoja. Lohduttavalta kuullosti ja kamaa oli riittävästi. Viikonloppu meni sentään ilman suurempia painajaisia, mutta tänä kamalana maanantaiaamuna heräsin klo 04.30 (kait tiedätte sen kuuluisan "suden hetken", jolloin aamuyöllä kaikki on päin mäntyä, rahat loppuu justiinsa ja maailma kaatuu päähän aamulla, kylmä hiki valuu pitkin selkäpiitä... ?) ja tajusin, että alkava päivä on kahdeksastoista ja LCI:n lasku pitää olla jenkeissä 20. päivä ja sen mukana pitää olla kuvernöörin kirje klubeille ja enhän minä onneton mitään kirjettä ole tehnyt.... en edes tiedä mihin se pitäisi lähettää kun vajaa puolet klubeista ei ole ilmoittanut uusien vetäjiensä tietoja, joten mä en edes tiedä mihin se kirje pitäisi tunkea.... Huokaus. - Juu. Olikos tää taas loistohomma ruveta tähän hommaan? - Äh, ei se pelaa joka ruikuttaa.

No, sitten tuli tänään töistäpaluun aika: LCI:n päämajasta oli 2 kirjettä odottamassa. Jännää, eka kerta. Mua muistettiin! Jee, mä oon tärkeä ;-P

Toinen oli kuukausittaiset kaikkien klubien jenkkilän päämajassa olevien tilien tilanteet: Kuvernöörin pitää näemmä vahtia joka kuukausi että klubit maksavat laskunsa ja sanoa "räyh" kaikille joilla on liian iso ja liian vanha velkasaldo. Jaahas... ("krröhhöm, virkani puolesta, katsotaanpas..." :-)
Juu, muuten sujuu suunnilleen, tai velkasaldot on pieniä, mutta Helsinkiin pitää sanoa yhdelle klubille rräyhh kun oli kesäkuussa yli 400 ja nyt yli 500 dollaria maksamatonta. No, kaikkea! Mikseivät nää jenkit lähetä laskuja niille joille ne kuuluu ja mitä nää mulle kuuluu?? No, kai mun täytyy kaikkea opetella... Oli siellä lopettaneelta klubiltakin koitettu velkoa uusia kansainvälisiä jäsenmaksuja, luulisin... Milläköhän nuokin taas oikaistaan?

Juu... Sitten toinen hieno kirje oli piirin oman tilin tilin avaus. Mi-TTtääh??!!! _Maksettavaa_ 1281 dollaria 80 senttiä mun kauden alkaessa. Klunk.Äiti-apua! Just-joo. Ja mistähän tässä oli kyse? Kuvernööri saa pikkupienen taskurahan Suomen Lions-liitolta jäsenmaksupalautuksena ja kaikki sen yli menevät kulut on sitten maksettava omasta pussista. Eli olikos tää sitten se kuuluisa "perintö"?... No, nyt otetaan rrrauhallllisesti ja kirjuutellaan se klubeille menevä piirikuvernöörikirje ja katsotaan sitten taas miltä maailma näyttää... Eikä purra ketään. Ei.

Passion to Excel.
Etten muuta sano :-)

Hei... En kai mä vaan kuullosta negatiiviselta? Sori. Mä tartten saunan ja siiderin.
Ilkka