Kiitos PDG Ilkka Siissalolle siitä, että hän mahdollisti tämän blogin jatkamisen.

Olen saanut käydä monissa klubikokouksissa tämän kauden aikana. Olen tavannut erilaisia leijonia eri klubeissa. Klubit ovat niin kovin erilaisia mutta kuitenkin tosi samanlaisia. Olen viettänyt monia hauskoja hetkiä... Kyllä leijonat osaavat olla hauskoja ja lämminsydämisiä ihmisiä.

Olen saanut monta lempinimeä. Monet klubit kun vielä kutsuvat toisiaan "veljiksi" on ollut tosi iso ongelma(!) keksiä nimi minulle :)  Olenko "veli", "lion veli" "sisko" "tiikeri" (siis naispuolinen leijona) tai mitä minä olen.  Eräässä klubissa minua ruvettiin kutsumaan  "veljettäreksi", joka oli mielestäni paras ja osuva nimi.

Veljettären seikkailut jatkuvat ensi vuoden puolella. Eilen olin tosin LC Espoo/Cityn ratkiriemukkaassa pikkujouluissa ja torstaina olimme suunnittelemassa jellona.infon uudistamista! Eli kaikkea kivaa tapahtuu ja jatkan niistä kertomisen aina kun vain pystyn...

Nyt on kiirus lasten joulujuhliin.